تقولى ايه يابرية

شاطر

خادم غلبان
    قبطي جديد
    قبطي جديد

ذكر
    المساهمات : 8

default تقولى ايه يابرية

مُساهمة من طرف خادم غلبان في الخميس 10 مارس 2011 - 14:55

تقولى ايه يابرية على السنين اللى عدت ديه والأيام اللى عدت عليكى ليل ونهار شروق وغروب بتيجى عليكى

هقول يومي بيكون ماليان بحاجات كتيره اووووووووووى يعنى ايه يابرية اقولك يعنى ايه؟

هنا فى الصحراء بين الصخور وشقوق الأرض بيعيشو الرهبان فى منهم سواح فى منهم رهبان متوحدين بيعيشوا فى حياتهم اللى كلها بركة يعنى بتشوفى ايه يابرية يعنى بشوف رهبان بيمشوا هنا وهناك فى البرية منهم اللى بيصلى ومنهم اللى بيسبح ويرنم وفرحان فى الحزين وبيبكى من أول يوم جه فى البرية حتى اخر يوم فعمره وهو بيستمر فى البكاء امام الله حتى اخر يوم وهو بيستمر ويصلى وبيشتغل بكل جهده وبكائه ودموعه كأنها تتكلم عنه هل بتستفادى يابرية منهم يااااااااااااااااااااااااه كلمة بستفاد دى كلمة صغيرة اووووووووووووووووى انا نفسى الأنسان يكون زيهم فحبه للناس وصلاته وحبه لله اولا واخيرا وانكار ذاته . طيب يابرية هما مش بيخافوا من الوحوش اللى هنا فيكى دا انا وقاعد معاكى خايف جدا جدا
    بص ياخادم ياغلبان هقولك على حاجة عمرهم ما خافو خالص بالعكس كلهم بيصاحبو الوحوش منهم اللى بيقعد مع التعلب منهم اللى عندوا تعابين وزحائف كتيرة ومنهم اللى بيصاحب الوحوش المتوحشة وحاجات كتييييييييييييييير اووووووووووى ربنا بيرعاهم بطريقة عجيبة خاااااااااااااااااااالص وعلى فكرة انا فرحانة اوى ليه يابرية فرحانة علشان بشوف ناس زيهم لسه بيدوروا على ربنا وعاوزين ربنا انا بشكرك خالص يابرية على الحوار العظيم ديه بتمنى ان احنا نتقابل تانى ونتكلم عن تفاصيل ابائنا بحرية اكبر

ده كان حوارنا مع البرية عن اباءنا فيها

خادم غلبان

angel
    صوت قبطي حر
    صوت قبطي حر

انثى
    المساهمات : 2260

default رد: تقولى ايه يابرية

مُساهمة من طرف angel في الخميس 10 مارس 2011 - 21:37

cheers cheers

anasemon
    Admin